Hiszünk abban, hogy…
Hiszünk abban, hogy a vállalkozónak/cégvezetőnek NEM feladata:
- naprakészen követni az adózás jogszabályi változásainak káoszát
- órákat ülni a NAV (lánykori nevén APEH) ügyfélszolgálatán
- NAV ellenőrzéseken részt venni
- havonta “kettős” könyvelést vezetni
- kintlévőségek alatt fulldokolni (nem fizetnek időben a vevők!)
- kontroll nélkül halmozni a költségeket a cégbe
- saját tudásból dönteni a céget érintő kérdésekben (pl. céges biztosítások megkötése, nagyobb beruházások)
- nullás igazolások ügyintézése
- és minden olyan egyéb, ami a vállalkozó/cégvezető idejét csupán rabolja, de felkészültségben a könyvelője könnyen és gyorsan a segítségére lehet…
Mi ebben hiszünk, és valljuk, hogy a vállalkozók is vágynak már arra, hogy pontos, naprakész információkat kapjanak a vállalkozásuk/cégük eredményéről!
Ha Te is olyan vállalkozó/cégvezető vagy, aki egyetért a fentiekkel, de nem kapja meg jelenleg ezt a szolgáltatást, akkor jó helyen jársz, szívesen segítünk!
Ha könyvelőt keresel induló vállalkozásodhoz, vagy váltanál (év végével érdemes, ha nagy a baj, akkor év közben, de számíts rá, hogy év elejétől vállalom a felelősséget, és csak újrakönyvelés esetén), akkor a írj, és visszahívlak: erika.konyveles@gmail.com
Ökrös Erika